søndag den 14. oktober 2012

Cirkel Vendespil

For efterhånden LAAANG tid siden, faldt jeg over et vendespil hos denne fantastiske blog. Og blev enig med mig selv om, at sådan et måtte min lille tullepige da eje en dag. Og da vi kører jungle tema, var der ikke noget mere nærliggende end at bruge hendes fantastiske skabeloner hun har været så sød at lægge op her og her.

Jeg købte en lille hvid æske i panduro, da Isabell godt kan være lidt voldsom ved tingene endnu, så det skulle være noget der kunne holde. Den beklædte jeg så med lidt papir fundet i Søstrene Grene.
Brikkerne blev farvelagt i Photoshop, men ville være mindst lige så fantastiske hvis man fandt farverne frem og farvelagde dem i hånden. Så blev de små dyr klippet ud og limet på et stykke lyserødt pap. Jeg valgte at laminere mine inden jeg zigzaggede dem i kanten, for at give dem lidt ekstra beskyttelse.

Jungle vendespil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar